niedziela, 19 października 2014

Ulubione lakiery na jesień

Hej dziewczyny!

Dziś zaprezentuję Wam moje ulubione lakiery do paznokci, które noszę zamiennie przez około półtora miesiąca. Zakochałam się w tych kolorach i na pewno zostaną one ze mną przez całą jesień. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam dalej :).





















1. Wibo 1COAT MANICURE nr 13

Absolutnym faworytem okazał się lakier z Wibo nr 13 w burgunodowo-jagodowym kolorze. Pięknie kryje, jak to przystało na dobry jednowarstwowy lakier, ja jednak nakładałam dwie warstwy aby uzyskać głęboki efekt. Dobrze trzyma się na paznokciach, z top coatem nawet ponad tydzień, sam około 3 dni bez odpryśnięcia, myślę że to na prawdę niezły wynik. Pędzelek dość cienki, dobrze się nim maluje.

Cena: ok. 6 złotych w Rossmanie / 8,5ml


2. Paese nr 324

Kolejnym miłym zaskoczeniem był lakier piaskowy z Paese. Urzekł mnie efekt jaki zostawia na paznokciu, niby matowy z piaskiem, jednak coś się dzieje bo są srebrne drobinki, no super :). Trwałość trochę gorsza jak w przypadku Wibo, jednak z Top Coatem nosiłam go tydzień na paznokciach w dobrym stanie. Pędzelek trochę szerszy niż Wibo, również wygodny.
Cena: ok. 10 złotych osiedlowa drogeria / 9ml

3. Golden Rose miss selene nr 253

Następny mały i poręczny lakier o przepięknym kolorze, może mało jesiennym jednak uwielbiam go. To miniaturkowy miętowy lakier z Golden Rose. Ku mojemu zaskoczeniu ma dobre krycie, 2 warstwy spokojnie wystarczają, mimo że to jasny kolor. Z Top Coatem trzyma się równie dobrze jak Paese. Jedyny minus to malutki pędzelek, którym trzeba się trochę namachać, mimo wszystko i tak warto :).
Cena: 2,50 zł osiedlowa dorgeria / 5ml

4. Miss Sporty Maxi Brush nr 490

Na liście ulubieńców znalazł się także Miss Sporty nr 490 o pięknym koralowo-różowym niemalże neonowym kolorze. Piękny odcień i super pędzelek, szeroki i wygodny. Jeśli chodzi trwałość to niestety jest ona najgorsza. Bez Top Coatu miałam już na następny dzień pościerane końcówki, słabiutko. Polecam go jednak wypróbować z Top Coatem.
Cena: ok. 6 złotych Rossman / 7 ml

Powyższe lakiery ustawiłam po kolei od najfajniejszego jakościowo według mnie do najsłabszego, kolory uwielbiam wszytskie :).

5. Odżywka Joko 3w1 szeroki pędzelek

Dodatkowo wspomnę o swojej ukochanej odżywce, która świetnie nabłyszcza i przedłuża trwałość lakieru. Na pewno kupię ponownie następne opakowanie. Całą jej recenzję znajdziecie TUTAJ.


Zmywacz, którego namiętnie używam (trzecie opakowanie) to zielona Isana. Zawiera w składzie aceton, jednak nie przesusza paznokci, szybko i dokładnie usuwa lakier. Bardzo polecam.



To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że post Wam się spodobał. 

Koniecznie napiszcie jakie są Wasze ulubione lakiery.

Do zobaczenia. Paaa!

Paulina ♥

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...