wtorek, 11 listopada 2014

Podsumowanie dnia zdrowego odżywiania

Hej dziewczyny!

Z góry chciałam Was przeprosić za moją długą nieobecność. Dziś pokaże Wam dania z przypadkowego dnia, czyli co jem na zdrowej diecie. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam dalej :).




















1. Śniadanie 

 Pierwsze zdjęcie przedstawia moje śniadanie. Wtedy był to akurat bananowy omlet z cynamonem, borówkami amerykańskimi i plasterkami banana. Jest bardzo szybki w przygotowaniu. Wystarczy rozgnieść banana widelcem, połączyć z jajkiem, usmażyć (ja smażyłam na oleju kokosowym) i położyć na wierzch ulubione dodatki. Do picia herbata z czystka lub kawa zbożowa.

 2. II śniadanie






Na drugie śniadanie wzięłam ze sobą kanapkę z ciemnego chleba z ziarnami z białym serkiem i ogórkiem. Do tego jabłko i do picia wodę.

3. Obiad


Na obiad upiekłam łososia w ziołach, sugerowałam się TYM przepisem. Od siebie dodałam inne zioła na łososia oraz ugotowałam na parze brukselkę z marchewką i chwilę zapiekłam z łososiem. Puree tak jak w przepisie. Ugotowałam ziemniaki na parze z brokułem a potem razem zblendowałam. Wszystko smakowało znakomicie, a sos czosnkowy świetnie się wkomponował.

4. Podwieczorek




Około godziny 17 przygotowałam sobie dwie kromki chleba, tego samego co wcześniej, z domowym masłem orzechowym. Przepis znajdziecie TUTAJ. 

5. Kolacja




Kolacja była bardzo prosta i szybka. Marchewki z sosem czosnkowo-ziołowym. Umyłam i obrałam marchewki, pokroiłam w paski, do jogurtu naturalnego dodałam wyciśnięty przez praskę czosnek, oregano, zioła prowansalskie i mielony len.

To wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post Wam się podobał i zainteresowałyście się którymś posiłkiem. Napiszcie mi koniecznie Wasze zdrowe ulubione potrawy. Z chęcią skorzystam!

Miłego tygodnia. Paaa!

Paulina ♥

2 komentarze:

  1. Moją ulubioną zdrową potrawa jest sałatka z kaszy kuskus i tuńczyka, a na kolacje piję koktajle z banana, grejpfruta i kefiru :)
    Ciekawy blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam koktajle z dodatkiem grejpfruta! Dziękuje i na pewno zajrzę ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...