niedziela, 7 września 2014

Kosmetyki nivea. Zbiorcza recenzja granatowej pielęgacji.

Hej dziewczyny!

W dzisiejszym poście przedstawię Wam kosmetyki Nivea na które ostatnio zachorowałam i ciągle powiększałam kolekcje. Co się sprawdziło, a czego nie kupię? Zapraszam dalej :).












1. Pod prysznic



Pierwszy kosmetyk, który używam od ok. 3 tygodni to kremowy żel pod prysznic. Bardzo go polubiłam oczywiście ze względu na zapach, ale również za delikatne nawilżenie, które zostawia. Dobrze się pieni i jest wydajny.
KUPIĘ PONOWNIE
Kolejny to balsam pod prysznic. Bardzo przyjemnie się go używa jednak jak na moją skórę za słabo nawilża. Zapach utrzymuje się długo. Może się przydać w podróży, ponieważ nie musimy czekać aż się wchłonie. Dla dziewczyn nie wymagających i w podróży polecam. Jednak ja
NIE KUPIĘ PONOWNIE

2. Kremy i balsamy


Odżywcze mleczko bardzo mnie zaskoczyło. Świetnie nawilża, pięknie pachnie, skóra jest elastyczna i rzeczywiście odżywiona. Mleczko jest wydajne. Co tu więcej mówić
KUPIE PONOWNIE :)
Balsam do ust original care nie pachnie jak krem nivea, jego zapach jest bardzo delikatny ale również przyjemny. Nawilża dość dobrze, sztyft jest przyjemny w używaniu. Jednak spróbuje czegoś nowego, lepiej nawilżającego.
NIE KUPIĘ PONOWNIE
Oryginalny krem nivea, znany chyba każdemu :). Na twarz nie polecam, ponieważ na 99% pozatyka pory. Zaś na dłonie, łokcie czy kolana sprawdza się świetnie.
KUPIĘ PONOWNIE

3. Dezodoranty


 Dezodoranty z nivei bardzo polubiłam. Świetnie niwelują nieprzyjemne zapachy, nie zostawiają plam na ubraniach. Dosyć długo się utrzymują, osobiście wolę wersję fresh natural (pachnie jak granatowa nivea:)
KUPIĘ PONOWNIE

To wszystko w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że Wam się przydał :)
A Wy lubicie nivee?

Miłego tygodnia! Paaaa!P.

4 komentarze:

  1. Lubię niveę za krem do twarzy ten soft bo fajnie nawilża moją twarz. Ten dezodorant invisible też miałam całkiem przyjemnie pachną ale u mnie się troszkę nie sprawdząją niestety a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea soft rzeczywiście jest fajny, ladnie nawilża i pieknie pachnie. Dezodoranty tez nie są w 100% moim faworytem ale jak na razie chyba są najlepsze z wszystkich, które testowałam.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ich produkty. Balsam pod prysznic świetnie sprawdza się gdy wybieram się na basen lub siłownie, gdzie po prysznicu nie mam czasu na stosowanie balsamu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także Nivea przypadła do gustu :) po treningu rzeczywiście wydaje się byc świetnym rozwiązaniem ten balsam. Jednak na co dzien dla mnie trochę za słaby:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...