środa, 22 kwietnia 2015

Aktualna pielęgnacja twarzy - wiosna 2015

Hej dziewczyny!

Zapraszam Was dziś na post z produktami, których aktualnie używam do pielęgnacji mojej twarzy :)






















 Myślę, że nie należy ona do najbardziej skomplikowanych. Wszystkie przedstawione produkty używam zamiennie lub co jakiś czas, staram się nie przesadzać z ilością nakładanych specyfików na twarz :).

1. Demakijaż i mycie twarzy

Wieczorną toaletę zaczynam od demakijażu. Jeśli nie mam czasu, jestem zmęczona lub noszę mocniejszy makijaż zmywam go płynem micelarnym. W tym momencie używam bardzo delikatnej Biodermy Sensibio, ale chwalę sobie także płyn micelarny z Garniera czy Biedronki. Na co dzień stosuję olej kokosowy - twarz opukuję ciepłą wodą, a następnie masuję olejem kokosowym aż do rozpuszczenia tuszu. Zmywam powierzchownie wodą rozpuszczone kosmetyki, a później całą twarz myję mydełkiem. Do tej pory używałam mydła węglowego, które w tej chwili jest wykończone i mam zamiar sama jakieś stworzyć. Jeśli się sprawdzi to wrzucę przepis na bloga :).


2. Tonik 

Obecnie stosuję mój ukochany, bezkonkurencyjny nawilżający tonik z Fitomedu z lukrecją gładką o którym wspominałam już na blogu. Świetnie nawilża i koi skórę. Na razie nie znalazłam nic lepszego.


3. Krem 

Następny w kolejce jest krem. Na noc stosuję genialnie nawilżający i mocno odżywczy krem nawilżający tradycyjny z Fitomedu. Na dzień używam czegoś lżejszego, czyli kremu arnikowego nawilżającego SPF 15 do skóry naczynkowej. Świetnie nadaje się pod makijaż i ma zielony kolor, który rzekomo ma neutralizować zaczerwienie, lecz ja tego nie zauważyłam. Ładnie nawilża, ale skóra (u mnie mieszana) dość mocno się po nim świeci. Ciekawy krem, jednak spróbuję czegoś innego jak tylko go wykończę. Pod oczy używam tego samego kremu co nakładam na twarz. 


4. Antybakteryjne wspomaganie

 W mojej pielęgnacji nie brakuje także preparatów, które stosuję punktowo na niespodzianki. W tej chwili są to olejek eukaliptusowy i maść cynkowa. Olejek ładnie tonizuje i przyspiesza schodzenie wyprysków, natomiast maść cynkowa genialnie wpływa na regenerację skóry i tempo gojenia się niespodzianek. 


 5. Maseczki

Raz na 2 tygodnie sięgam także po domowej roboty maseczki. Moim głównym składnikiem do ich przygotowywania jest spirulina i glinka. Lubię dorzucać także witaminę E, czy olejek eukaliptusowy. 



Dajcie koniecznie znać, czy znacie któryś z tych produktów i jakie są wasze ulubione kosmetyki w obecnej pielęgnacji :).

Do zobaczenia. Paaa!


Paulina ♥ 

4 komentarze:

  1. Muszę wlasnie zacząc znowu używać oleju kokosowego na noc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go czasem stosuję w takiej formie, ogólnie to bardzo uniwersalny produkt :)

      Usuń
  2. Ale zbieg okoliczności :) U mnie dzisiaj też post z aktualną pielęgnacją cery :) Żaden z kosmetyków nam się nie powtarza, ale kiedyś miałam ten micela z Biodermy i tonik z Fitomedu, z obu tych kosmetyków byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...