środa, 15 kwietnia 2015

Propozycja makijażu ślubnego w matach.

Hej dziewczyny!

Dziś zapraszam Was na dawkę zdjęć i informacji jak wykonać ten makijaż ślubny:
























Z góry chciałam Was przeprosić za dłuższą nieobecność na blogu. Powodem był zepsuty aparat, a że nie chciałam dodawać postów bez zdjęć byłam zmuszona wstrzymać pisanie.

Wracając do makijażu. Tym razem za modelkę posłużyła mi moja siostra o przepięknej budowie oka. Jest to moja pierwsza tegoroczna propozycja makijażu ślubnego wykonana całkowicie w matowych cieniach, otwierająca oka i podkreślająca w tym przypadku bardzo koci kształt oczów. Jeśli byłybyście zainteresowane jak wykonać ten makijaż krok po kroku to dajcie znać w komentarzach:).
























Pierwszą czynnością było nałożenie na twarz bazy pod makijaż a następnie zielonego korektora na drobne zaczerwienia. Koloryt skóry wyrównałam podkładem, pod oczy nałożyłam kamuflaż i odrobinę korektora rozświetlającego, wszystko przypudrowałam talkiem.
Całą powiekę pokryłam jasnym chłodnym różem i zaczęłam podkreślać kształt zewnętrznej części powieki w literę 'v' bardzo chłodnym szarym fioletem złamanym różem. Sam zewnętrzny kącik dodatkowo przyciemniłam odrobiną grafitowego cienia i roztarłam brązem. Wewnętrzny kącik pokryłam odrobiną białego cienia. Na linię wodną nałożyłam cielistą kredkę. Dolną powiekę delikatnie zaznaczyłam do połowy szaro-fioletowym cieniem. Namalowałam kreskę żelowym eyelinerem, wytuszowałam rzęsy i przykleiłam kępki. Brwi jedynie przyciemniłam cieniem, nie modyfikując mocno ich kształtu i utrwaliłam żelem.
Twarz wykonturowałam bronzerem, świetnie sprawdzi się też delikatny róż i rozświetlacz :).

Lista użytych kosmetyków:

  • korektor w pisaku zielony Lovely
  • baza pod makijaż Ingrid Prelude matujący
  • podkład Lirene intensywnie kryjący
  • kamuflaż Catrice
  • korektor w pisaku Golden Rose
  • bronzer z paletki Makeup Revolution 
  • makijaż oczu wykonany matowym rządkiem z paletki Makeup Revolution Hard Day
  • żelowy eyeliner Rimmel
  • tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie
  • żel do brwi Catrice brązowy
  • kredka do oczu cielista Oriflame
Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba i spróbujecie go odtworzyć :).

Do zobaczenia. Paaa!


Paulina ♥



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny naturalny makijaż. Idealny na ślub :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja siostra to w ogóle cała jest przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, chociaż na swój ślub wolałabym coś bardziej glow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wiadomo, każdy ma swoje preferencje, my chciałyśmy coś bardziej stonowanego :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...