niedziela, 23 listopada 2014

3 propozycje zdrowego obiadu

Hej dziewczyny!

Dzisiaj chciałabym Wam podać przepisy na proste, a co najważniejsze zdrowe trzy propozycje obiadu. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam dalej :).























1. Pieczony łosoś na puree brokułowym z warzywami


Pisałam o nim w poprzednim poście (TUTAJ). To na prawdę przepyszny i pożywny obiad. Sugerowałam się świetnym przepisem z TEGO bloga. Wystarczy przyprawić i posolić łososia ulubionymi ziołami (u mnie tymianek) i upiec go w piekarniku w 180 stopniach na ok. 20 minut.do tego gotowane na parze marchewki i brukselka oraz puree z brokułu i ziemniaków także ugotowanych na parzę. Wystarczy po prostu zblendować ugotowane warzywa razem i puree gotowe. Wszystko polałam sosem czosnkowym - do jogurtu naturalnego dodajemy sprasowany czosnek, sól, pieprz i odrobinę soku z cytryny. Pycha!

2. Filet z ryby z mozzarellą i szpinakiem

 


Z góry przepraszam za słabą jakość, ale warunki tego obiadu były bojowe :D. Jest to jednak przepis na pyszny filet z ryby, który musiałam Wam pokazać. Jest bardzo prosty w przygotowaniu:
Wrzucamy szpinak (u mnie mrożony w brykiecie) na patelnię z odrobiną oleju. Czekamy aż szpinak zmięknie, następnie na patelnie kładziemy filet (u mnie z mintaja) i obsmażamy z dwóch stron, pod sam koniec smażenia kładziemy plasterki mozzarelli i smażymy dotąd aż się ładnie rozpuści. Do tego podałam brązowy ryż i gotowanego kalafiora.

3. Ciemny makaron z kurczakiem i brokułem

 


Ostatni przepis jest bardzo prosty. Wystarczy na rozgrzaną patelnię z odrobiną oleju wrzucić pokrojoną na kawałki pierś z kurczaka, którą wcześniej doprawiłam solą i oregano, gdy kurczak się zetnie dodajemy drobno pokrojonego brokuła, dolewamy odrobinę wody i dusimy pod przykryciem aż zmięknie. Ugotowany pełnoziarnisty makaron wykładamy na talerz i dodajemy gotowego kurczaka z brokułem. Wszystko posypujemy startym parmezanem.

Zapraszam Was też na post w którym doradzam jak zacząć zdrowo się odżywiać KLIK.

Mam nadzieję, że przepisy przypadły Wam do gustu. Napiszcie jakie są Wasze ulubione obiady.

Do zobaczenia następnym razem! Paaa!

Paulina ♥  

1 komentarz:

  1. Delicious post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...