sobota, 21 lutego 2015

Jak doczyścić pędzle z podkładu? Mój sposób

Hej dziewczyny!

Myślę, że znaczna większość posiadaczek pędzli borykała się z domyciem tych do podkładu. Sama miałam z tym problem dopóki nie odkryłam jednego produktu. Jeśli jesteście ciekawe jak doczyścić swoje pędzle z uporczywego fluidu to zapraszam dalej :).





















Moim małym odkryciem jeśli chodzi o mycie pędzli z mocnych szminek czy podkładów okazał się olejek z Ziaji. Świetnie luzuje tłuste konsystencje i wymywa pigment.

Do porządnego mycia będziemy zatem potrzebować:
  • mydła (ja użyłam w kostce)
  • wyżej wspomnianego olejku Ziaja Liście Zielonej Oliwki
  • oczywiście bieżącej wody i brudnych pędzli :)



1. Pędzel moczymy pod strumieniem ciepłej wody. Na dłoń wylewamy odrobinę olejku i wykonujemy okrężne ruchy. 

 

2. Kiedy kosmetyki zaczną się luzować i schodzić z pędzla znów moczymy go pod bieżącą wodą i wykonujemy okrężne ruchy na kostce mydła lub używamy mydła w płynie. Spłukujemy mydło i delikatnie osuszamy ręcznikiem. To wszystko!

Efekty przed i po:


Bardzo Wam polecam wypróbować tę metodę. Nie dość, że jest niedroga to delikatna i skuteczna. Koniec z plamą po podkładzie w środku pędzla!

Jakie są Wasze sposoby na domycie pędzli?

Do zobaczenia. Paaa!


Paulina ♥

2 komentarze:

  1. Ja myję pędzle mydłem w płynie i szamponem Babydream ułatwiającym rozczesywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam wieloma płynami i szamponami, ale niestety żaden nie domywał idealnie :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...