wtorek, 3 lutego 2015

Tydzień w zdjęciach nr. 2

Hej dziewczyny!

Przyszła pora na drugą odsłonę "Tygodnia w zdjęciach" gdzie pokażę Wam parę ciekawostek z mojego tygodnia. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam dalej :).




















Wyżej zdjęcie pysznego śniadania, które zawsze gości u mnie na stole, jeśli tylko mam troszkę więcej czasu z rana. To bananowy omlet, tutaj akurat z kawałkami pomarańczy, a do tego pyszna zbożowa kawa.




Paznokcie, które nosiłam w tym tygodniu to dość prosty, ale myślę, że fajnie urozmaicony manicure składający się z beżowego lakieru Lovely, złotego brokatu i złotych kuleczek.




I kolejne pyszne jedzenie, czyli moja propozycja na drugie śniadanie. Sałata roszponka połączona ze świeżym ogórkiem, jajkiem i serem feta. Wszystko skropione oliwą z oliwek. 



Ostatnie zdjęcie to najświeższy zakup w sklepie Golden Rose. Dwie przepiękne szminki z serii velvet matte oraz konturówka do ust. Na pewno zrobię o nich osobny post jak tylko troszkę dłużej poużywam :).

Mam nadzieję, że podobał Wam się taki szybki i lekki post.

Napiszcie w komentarzach, czy Wy odkryłyście coś ciekawego w tym tygodniu? :)

Do zobaczenia. Paaa!


Paulina ♥

2 komentarze:

  1. Nie wiem czemu ale mi ten omlet bananowy nigdy nie wychodzi :( Śliczne paznokcie ! A szminki Golden Rose są warte swojej ceny - ja dzisiaj wzbogaciłam się o kolejne 2 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozgniatam tylko banana z jajkiem i smażę na oleju kokosowym, zawsze wychodzi ;) Szminki zapowiadają się super!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...