czwartek, 12 marca 2015

DIY: Prosty wieszak na biżuterię

Hej dziewczyny!

Dziś post z serii "zrób to sama" albo "nowe życie starych rzeczy" :). Potrzebowałam niedużego wieszaka, który nie zajmowałby wiele miejsca, był stabilny i utrzymał moją niewielką kolekcję biżuterii. Korzystając ze starej budki na klucze przerobiłam ją na coś takiego:

Jeśli jesteście ciekawe jak wykonałam tą prościutką pracę to zapraszam dalej.

Do wykonania użyłam:
  • białego impregnatu do drewna
  • fragmentu starej budki na klucze
  • farb plakatówek
  • pędzelka dość małego
  • zmywacza do paznokci
 Wykonanie jest bardzo proste. Budka początkowo prezentowała się tak:


Następnie oderwałam drzwiczki z których usunęłam klamkę i przewróciłam na drugą stronę. Z grubsza potraktowałam je wacikiem nasączonym zmywaczem do paznokci aby pozbyć się mocnego niebieskiego pigmentu.


Drzwiczki pomalowałam pierwszą warstwą impregnatu dokładnie z każdej strony:


Malowanie zakończyłam na drugiej warstwie, ponieważ chciałam uzyskać biało-błękitny kolor z postarzałym efektem.


Następnie przy pomocy plakatówek namalowałam róże z listkami stopniując kolor poprzez mieszanie czerwieni lub zieleni z białym impregnatem. Do ściany przybiłam dwa gwoździe na których wisiał płotek, jednak potem postanowiłam podkleić go od spodu taśmą dwustronną dla lepszej stabilności.


Poczekałam aż całość wyschnie, później przybiłam gwoździe, które z grubsza 'pociągnęłam' impregnatem. Nasze 'haczyki' najlepiej przybić zanim przykleimy konstrukcję do ściany. Tak prezentuje się efekt końcowy:



Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał i może zainspirował :). Zależało mi na otrzymaniu postarzałego efektu, ponieważ taki świetnie komponuje mi się do pokoju. Osobiście jestem zadowolona ze swojej pracy i na pewno nie raz jeszcze coś przerobię.

Dajcie znać czy lubicie bawić się w takie rzeczy i czy coś przerobiłyście u siebie w domu?

Do zobaczenia. Paaa!


Paulina ♥

6 komentarzy:

  1. Jest tak piękny, że nie mogę się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jest mi to słyszeć, dziękuję :)

      Usuń
  2. WoW. Jakbyś nie napisała, że sama zrobiłaś ten wieszaczek to pytałabym gdzie taki kupiłaś :-). Świetny pomysł.Prezentuje się bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ciesze się, że pomysł się podoba :))

      Usuń
  3. Piękny efekt końcowy, przydałby mi się taki wieszaczek, swoje naszyjniki trzymam w różnych pudełeczkach i czasem zapominam co mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) miałam ten sam problem, dlatego muszę mieć biżuterię na wierzchu :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...