niedziela, 15 marca 2015

Tydzień w zdjęciach nr.3

Hej dziewczyny!

Dziś zapraszam Was na kolejną dawkę zdjęć z luźniejszymi informacjami. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam dalej :).


Wyżej mój ostatnio najczęściej pity i najprostszy koktajl świata, który uwielbiam, czyli po prostu banan z mlekiem lub jogurtem naturalnym. Jest to też świetna baza pod inne bardziej odżywcze koktajle.


Kolejne pyszne, proste i zdrowe jedzonko, czyli po prostu sałata roszponka i jarmuż z oliwą z oliwek i octem balsamicznym. Uwielbiam przegryzać to w przerwach pomiędzy posiłkami lub zamiast kolacji.


Suszone płatki Chabra bławatka - bardzo pomocne w pielęgnacji skóry okolic oczu i wdzięczny obiekt do fotografowania. Można zakupić je w sklepie zielarskim.


Ostatnio namiętnie noszone i skompletowane przeze mnie bransoletki. Są bardzo dziewczęce i pasują do wielu rzeczy :).


To z pewnością moja jedna z najulubieńszych ostatnio zjadanych sałatek. W jej skład wchodzi jarmuż, sałata roszponka, ser camembert z pieprzem, cząstki grejpfruta i awokado, do tego oliwa z oliwek i odrobina soli. Polecam wypróbować, bo jest przepyszna.


Ostatnio będąc w sklepie szukałam czegoś na szybkie śniadanie, przeglądając owsianki instant wybrałam tą z firmy Kupiec, ponieważ miała najlepszy skład i najmniej cukru ze wszystkich, które tam przeglądałam. Dodałam za dużo wody, ale w smaku i tak była bardzo dobra.

Mam nadzieję, że weekend Wam się udał i że wypoczęłyście :).

Do zobaczenia w następnych postach. Paaa!


Paulina ♥

4 komentarze:

  1. O mniam! Wygląda bosko! Uwielbiam takie salatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię świeże, kolorowe i zdrowe sałatki :))

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tą sałatką z awokado i grejpfrutem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest pyszna, lubię takie różne połączenia. Polecam spróbować:))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...