piątek, 20 marca 2015

Recenzja odżywki do rzęs Long4Lashes + zdjęcia przed i po

Hej dziewczyny!

Dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję słynnej odżywki do rzęs Long4Lashes firmy Oceanic. W poście pokażę Wam także zdjęcia przed i po kuracji odżywką. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam dalej :).


Swoją odżywkę stosuję już ponad trzy miesiące. Jak wiadomo przy tego typu kosmetykach efekt nie jest widoczny zaraz po zastosowaniu czy po tygodniu, potrzeba czasu.

1.Aplikacja i opakowanie

Jak widać na zdjęciu wyżej odżywka znajduje się w 'stojaczku' (o ile można tak to nazwać) a ten w kartonowym opakowaniu z opisem. Sam produkt mieści się w opakowaniu przypominającym eyeliner. Aplikacja jest łatwa i wygodna - wystarczy 'namalować' sobie kreskę pędzelkiem z  odżywki przy samej linii rzęs uważając, aby produkt nie dostał się do oka.

2. Efekty

Pierwsze efekty zaczęłam widzieć już po około miesiącu. Odżywka głównie wpłynęła na długość rzęs, minimalnie na gęstość. Zależało mi bardziej na długości więc z efektów jestem bardzo zadowolona. Teraz moje rzęsy są widoczne kiedy noszę grubsze kreski. Dostaje także komplementy na temat rzęs, np czy są sztuczne i że bardzo mi urosły. Same możecie porównać efekty:


Warto dodać, że zdjęcie 'przed' zostało zrobione zaraz po pomalowaniu rzęs maskarą a zdjęcie 'po' zostało zrobione po całym dniu noszenia tuszu na rzęsach, a jak wiadomo najlepszy efekt otrzymuje się zaraz po ich pomalowaniu.

3. Wydajność, cena, dostępność

Odżywka jest bardzo wydajna. Jak już wspomniałam używam jej ponad trzy miesiące a jeszcze spokojnie na miesiąc mi wystarczy tak myślę. Cena nie jest największa, ok. 60 złotych w promocji w drogeriach, np. Rossman, Mediq. Z pewnością nie jest to też najmniejsza suma pieniędzy, ale jak za takie efekty i dobrą wydajność myślę, że jest adekwatna.

Co myślicie o efektach? Stosowałyście ją może?

Do zobaczenia. Paaa!


Paulina ♥

13 komentarzy:

  1. Efekty są widoczne i w sumie cena tej odzywki tez nie jest az tak powalajaca jak innych. Moze sie skusze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest mała, ale nie jest też tak duża jak tych kultowych odżywek np. XLash czy Revitalash. Myślę, że warto spróbować ją dorwać na promocji albo przez Internet i przetestować:)

      Usuń
  2. Super efekt :) Widziałam ją kiedyś w Rossmannie, więc może kiedyś się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że płaci się za coś co działa. Warto się pokusić :)

      Usuń
  3. Nie no, efekt jest naprawdę super :) Na razie jeszcze się nie przekonałam do stosowania odżywki, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam sceptycznie nastawiona do odżywek do rzęs, a jednak się myliłam i coś uratowało moje krótkie i liche rzęsy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najważniejsze, że efekt jest zauważalny i pieniądze nie poszły w błoto :).

      Usuń
  5. Efekt super, naprawdę widać, że są dłuższe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że efekty są widoczne :)

      Usuń
  6. Efekt świetny,a i cena do przełknięcia. Ja przy tego typu specyfikach boję się że po odstawieniu odżywki rzęsy będą w jeszcze gorszym stanie niż przed jej stosowaniem i to mnie skutecznie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama także ją używała i miała od niej przerwę po skończeniu buteleczki (dokładnie dwa miesiące), z jej rzęsami nie stało się nic złego, wróciły po prostu do swojej pierwotnej długości tak więc myślę, że nie musisz się obawiać :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...