niedziela, 18 stycznia 2015

Tydzień w zdjęciach nr. 1

Hej dziewczyny!

Dziś ruszam z nową na moim blogu serią "Tydzień w zdjęciach". Mam nadzieję, że przypadnie ona Wam do gustu. Jeśli macie ochotę na sporą dawkę zdjęć i lekkich informacji to zapraszam dalej. :)


Pierwsze zdjęcie przedstawia mój 'manicure' na ukochanym kardiganie z Zary.


Najczęściej noszony przeze mnie makijaż na większe wyjścia, jeśli byłybyście zainteresowane, mogę wykonać go dla Was 'krok po kroku' :)


Przepyszna herbata, którą pije non stop przez cały tydzień. To Earl Grey z płatkami róży. Mniam!


A tutaj zaparzona w moim ulubionym kubeczku z malinami :).


Pyszne śniadanie, czyli grzanki z masłem i kiełkami rzodkiewki własnej hodowli.


Ogromną ciekawostką tygodnia okazał się być również wyżej przedstawiony krem i pianka z tej samej serii. Na razie nie zdradzam więcej szczegółów, ponieważ planuję pełną ich recenzję :).


Ostatnie już zdjęcie to także śniadanie, a dokładnie pyszny i zdrowy koktajl z pomarańczą i sałatą rzymską.

Dajcie znać, czy podoba Wam się pomysł na taką serię, jestem bardzo ciekawa :)

Do zobaczenia. Paaa!


Paulina ♥

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...